انجمن عکاسی شهرستان خنج

گشایش نمایشگاه هنرمندان کارگاه ۱۰

به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسی شهرستان خنج نمایشگاه گروهی عکس هنرمندان کارگاه ۱۰ انجمن عکاسی شهرستان خنج در روز دوشنبه مورخ ۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور هنرمندان مردم هنردوست شهرستان و جمعی از مسئولین در نگارخانه تیتخ گشایش یافت.

این نمایشگاه ۳۶ اثر از زیبا تقی‌پور، زینب شجاعی، تارا خلوتی، نازنین زمانی، پریسا شجاعی، الینا کمالی و سونیا نوری با مدیریت آقای محمدنور رحیمی نژاد از ۸ تا ۱۳ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در نگارخانه تیتخ خنج پذیرای هنردوستان خواهد بود. این نمایشگاه با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین و هنردوستان گشایش یافت.
شیخ عبدالصمد ابونجمی، امام جمعه در این آیین با اشاره به حدیثی نبوی(ص) گفت: خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد؛ آثار هنری هم زیبا هستند و همه انسان‌ها زیبایی را دوست دارند. عکاسی هنری است که زیبایی‌های جهان را به ما نمایان می‌کند.
دکتر بهادر اسفندیاری، فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خنج نیز با اشاره به اینکه هنر می‌تواند زیبایی‌ها را به نمایش در آورد، گفت: هنر آسیب‌های اجتماعی را می‌کاهد و در جامعه شادی و نشاط به وجود آورد.
دکتر اسفندیاری از هنرمندان و فرهنگ‌وران را به نشست هم‌اندیشی برای آینده شهرستان فراخواند و افزود: هنرمندان بازوی توانمندی هستند که می‌توانند کمک زیادی به حل مسائل و مشکلات شهرستان کنند.
محمدصادق میری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خنج نیز گفت: هنر عکاسی افزون بر اینکه حس زیبایی را به مخاطب منتقل می‌کند، می‌تواند واقعیت‌های جامعه را به شکل ملموس‌تری نشان دهد.
میری افزود انجمن عکاسی شهرستان خنج یازده کارگاه آموزشی برگزار کرده و این نمایشگاه  آثار هنرمندان کارگاه دهم این انجمن هست از هفت هنرآموز عکاس جوان.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *